Среда, 27.11.2024, 10:03
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | разъём в левом заднем фонаре - Форум | Регистрация | Вход
FORD CONNECT CLUB
Форма входа
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
разъём в левом заднем фонаре
stepДата: Понедельник, 19.03.2012, 17:41 | Сообщение # 1
Лейтенант
Группа: Проверенные
Сообщений: 49
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Подключаю фаркоп, нашёл такой вот разъём. Для чего он?
Прикрепления: 9685830.jpg (89.1 Kb)
 
Nick77Дата: Понедельник, 19.03.2012, 19:12 | Сообщение # 2
Генералиссимус
Группа: Проверенные
Сообщений: 527
Награды: 3
Репутация: 4
Статус: Offline
Если честно я что то не помню такого...у меня Транзит коннект 2003 года 75 лошадей... тебе чтобы подключить фаркоп нужно разобрать фонарь снять разъем с платы и потом пробником искать нужные провода.. правда можно и по эл.схеме..но я потерял больше времени на чтение схемы чем отыскал пробником нужные провода.. Короче когда снимешь разъем - включаешь допустим левый поворот и пробником (лампочка с двумя проводами) ищеш нужный тебе провод поочередно вставляя защищенный провод в гнезда разъема..если попал на нужный лампочка начинает мигать..потом отслеживаешь провод и чуть ниже разъема аккуратно снимаешь изляцию и накручиваешь зачищенный провод - виток к витку примерно 10мм шириной -потом это место соединения проводов хорошенько изолируешь а на бумажку пишешь или пишешь в книгу по ремонту какой цвет за что отвечает...если что схемка с цветами всегда под рукой..Удачи..
 
oonixДата: Суббота, 25.04.2015, 00:05 | Сообщение # 3
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 10
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
З лівою стороною зрозуміло, а правий поворот звідки брати? хіба, що тягнути провід з протилежної сторони від правого фонаря...
Взяв собі оригінальний фаркоп із жгутом в комплеті, під машиною незрозуміло куди його можна протягнути так, щоб він попав до фонаря заводзькими отворми...
Якщо хтось підключав фаркоп і тягнув проводку, буду вдячний за інформацію.
 
Nick77Дата: Понедельник, 27.04.2015, 09:07 | Сообщение # 4
Генералиссимус
Группа: Проверенные
Сообщений: 527
Награды: 3
Репутация: 4
Статус: Offline
oonix,ну у меня заводской фаркоп польского  производства ,но я брал без электрической части поэтому тянул от правого фонаря провод правого поворота -  провод запустил во внутрь бампера.

Сообщение отредактировал Nick77 - Понедельник, 27.04.2015, 09:11
 
SergoДата: Понедельник, 27.04.2015, 10:27 | Сообщение # 5
Подполковник
Группа: Проверенные
Сообщений: 72
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
аналогично делал как Nick77,
 
oonixДата: Понедельник, 27.04.2015, 10:32 | Сообщение # 6
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 10
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
А від фонаря під машину якими шлахами виводив? Бо оригінальні проводки бачив всі зібрані з фішками, значить пролазать якимось дирами з-під машини до фонаря, а знайти дир відповідного розміру в мене не вийшло))) можливо вони десь заліплені...
Є варіант пропхати під бампер в напрямку завіса задніх дверей, а там вже є невеликі дирки до фонаря, але ж то 100% не рідний шлях...(((
 
Nick77Дата: Понедельник, 27.04.2015, 12:15 | Сообщение # 7
Генералиссимус
Группа: Проверенные
Сообщений: 527
Награды: 3
Репутация: 4
Статус: Offline
oonix, ну зібрав всі проводи в пучок а потім натянув на них відповідного діаметру мелалорукав і вивів все це до розетки з деяким запасом на випадок перепідключення - ну мало що можливо провід відірветься .. а ось як із машини вийшов вже точно не памятаю , наскільки памятаю то нічого не сверлив - використував технологічний отвір закритий резиновою заглушкою з лівого боку по ходу машини - тільки в заглушці зробив отвір щоб затянути провода а потім нирнув під машину і виложив металорукав щоб був запас - пластиковими стяжками закріпив до фаркопа а потім обрізав лишки проводів  і поставив розетку. Десь так  - шукай отвір в ніші для фонаря - коли знімеш весь фонарь там десь внизу є технологічний отвір  закритий  резиновою заглушкою - його і вокористовуй..ну це якщо я правильно пригадав.. давнеько було 5 років тому. shock
P.S. Бажано записати який колір провода чому відповідає і положити схему в машині так щоб завжди була під рукою - все може статися і маючи схему під рукою скоріше буде вирішити проблему.


Сообщение отредактировал Nick77 - Понедельник, 27.04.2015, 12:29
 
oonixДата: Понедельник, 27.04.2015, 12:44 | Сообщение # 8
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 10
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Дуже дякую! Мабуть так і буду робити. Буду шукати під лівим фонарем техотвори (вже є деякі примітки...). А від правого фонаря провід я вже кинув, через салон, знайшов відповідний колір (синьо-червоний) біля зсувної дверки, і через середину машини перетягнув дріт на протилежну сторону. Від лівого фонаря врізку робив не біля фонаря, а за водійським сидінням, під боковим вікном, там досить хороший доступ до дротів. Ще одне доопрацювання - з силових авто-реле зробив розгрузку на проводку і штатні реле авто, на фаркоп підуть дроти вже від реле а не з проводки. Перевіряв на окрему лампочку, все працює, лишилось підключити розетку і кинути до неї дроти. 

Як зроблю постараюсь зробити фото, можливо комусь знадобиться.
 
Nick77Дата: Понедельник, 27.04.2015, 16:42 | Сообщение # 9
Генералиссимус
Группа: Проверенные
Сообщений: 527
Награды: 3
Репутация: 4
Статус: Offline
oonix, хм..ти мені нагадуєш мого сусіда - у того на задньому фонарі перестала горіти якась лампочка (було дуже давно не памятаю точно) характерно з лівої сторони машина 4-ка тазик далі ,що характерно він по спеціальності електрик все життя пропрацював в РЕМі - питає у меня як бути - кажу починайте від лампочки а потім далі шукайте пробником... фінал протянув новий провід від блока запобіжників до лампочки. я був в шоці кажу невже весь провід гітлер капут -  да ну його нафіг я зразу затянув новий щоб не шукати.. занавіс.. surprised у тебе схожа ситуація - ну це як кажуть є час і бажання шморгатись то прапор вам в руки і барабан на шию.. скривдити вас не мав наміру - просто не завжди розумію людей які створюють самі для себе проблеми а потім їх героїчно перемагають. У мене девіз - зроби навпрошки і  не парь собі мозги а тим більше людям- тобто я завжди пробую вирішити проблему по шляху найменшого супротиву - якщо не визходить тоді вже почианю думати а не  дурак я часом.. cry

Сообщение отредактировал Nick77 - Понедельник, 27.04.2015, 16:44
 
oonixДата: Понедельник, 27.04.2015, 17:13 | Сообщение # 10
Рядовой
Группа: Пользователи
Сообщений: 10
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Я не люблю колхозити, для мене найкращим варіантом було би підключити заводську проводку... але коли вже доводиться колхозити, тоді варто то робити з розумом. В будь-якому випадку не зайвим є перепитати у тих людей які вже стикалися з цим питанням. А на рахунок провода... тягнув його на іншу сторону, тому що там постави блок-реле, і зовсім не доцільно було його заводити під авто, потів назад в салон, вже до реле. Бо якщо робити без реле, тоді і резону не було би перетягувати на інший бік, тягнеш прямо до розетки тішишся поворотами, які час від часу перестають працювати від перенавантаження...
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:


Copyright MyCorp © 2024
Хостинг от uCoz